Maratoanele comerciale de tip "black friday" sunt din ce în ce mai populare în ultimii ani. Știm cu toții cât este de complicat să iți cumperi ceva în zilele respective, cozile la casă, site-urile aglomerate care nu fac față și curierii rapizi care livrează produsele după 2 luni.
Ne-am întrebat "Cum ar fi să fie black friday în fiecare zi? Cum ar fi să negociem prețuri speciale, cu un număr foarte mare de comercianți și prestatori de servicii din toată țara, astfel încât dintr-o singură mișcare, să le creștem lor vânzările, să creștem puterea de cumpărare a oamenilor și să fie totodată un business viabil pentru noi?". Sună ambițios nu? Asa am spus și noi.
După câteva zile de analiză, am realizat că putem face mult mai mult decât atât. Că produsul nostru ar putea fi utilizat atât individual, cât și ca instrument al companiilor angajatoare, pentru motivarea salariatilor, datorită prețului mic și a paletei mari de beneficii incluse.
Și așa am început să lucrăm la concept.
În 2013 am lansat pe piață un proiect pilot nișat, care a funcționat timp de 2 ani cu parteneriate în câteva județe. După ce am învățat toate lecțiile pe care le puteam învăța din testul respectiv, am început să căutăm potențiali investitori. Cum majoritatea oamenilor de afaceri preferă să investească într-o activitate existetă și nu în concepte, în 2018 am mai făcut un pas și am început demersurile pentru a accesa fonduri europene, prin Programul Operațional Capital Uman 2014 – 2020 (POCU).
În luna August 2018 a luat naștere Fiddmark așa cum se prezintă el astăzi: cardul care promite să fie "black" pentru voi tot anul.
De atunci și până în prezent, activitatea noastră a urmat mai multe etape, de la stabilirea primelor repere și punerea pe hârtie a primului plan de afaceri, trecând prin toate etapele necesare inființării si înregistrării mărcii, până la etapa în care ne aflăm astăzi - negocierea parteneriatelor și emiterea cardurilor de reduceri.
Ne-am propus încă de la început ca activitatea noastră să fie una în care toate părțile implicate să aibă ceva de câștigat.
- Partenerii comerciali beneficiază de publicitate fără să platească pentru ea. Această publicitate poate să aducă 2 tipuri de clienți: utilizatori de carduri Fiddmark și persoane care nu dețin cardul nostru. Cei care nu dețin cardul nu primesc beneficiile și plătesc prețul întreg al produselor și serviciilor. Cand utilizatorii noștri de carduri consultă site-ul și materialele noastre informative și aleg să solicite o reducere unuia dintre parteneri, "costul" suportat de partener prin acordarea discountului este unul marginal si este pentru o vânzare / conversie certă, una care este în continuare profitabilă.
- Utilizatorii de carduri Fiddmark - sunt cei care câștigă prin creșterea puterii de cumpărare. Fie aleg să economisească sumele rezultate din reduceri, fie cumpără mai mult cu aceiași bani. În funcție de comportamentul lor de consum, la nivelul unui an de utilizare, sumele economisite pot fi considerabile. Costul serviciilor noastre poate să ajungă și la 20 lei / lună / salariat, echivalentul unui bon de masă, sumă foarte ușor de recuperat spre exemplu într-o singura seară, la un vin fiert cu colegii. Sau la o cină romantică alături de jumătate. Sau cumpărând rețeta de la o farmacie parteneră. Exemplele pot continua.
- Angajatorii pot alege să cumpere cardul pentru salariații lor, contribuind atfel la motivarea și fidelizarea forței de muncă. În momentul de față, nu știm să existe pe piață un alt produs de motivare care să includă atât de multe beneficii sub aceeași umbrelă, cu un cost de doar 20 lei / lună / om.
Zi de zi, săptămână de săptămână și lună de lună semnăm noi parteneriate. Vom continua să ținem acest ritm, astfel încât, cardul Fiddmark pe care îl aveți fiecare dintre voi în buzunar să vă ofere tot mai multe oportunități și să valoreze tot mai mult în orice moment.
Ne dorim să beneficiați de reduceri în orașul în care locuiți, la rude și la prieteni în alte orașe, în concedii la munte și la mare și chiar și atunci când mergeți în străinătate. Pentru toate acestea, echipa noastră nu va scuti niciun efort.
Cu Fiddmark beneficiezi de prețuri speciale zi de zila produsele și serviciile tale preferate în
Evolink și-a început activitatea în 2012, inițial ca dealer de tâmplărie PVC cu geam termopan pentru diverse fabrici,...
Evolink și-a început activitatea în 2012, inițial ca dealer de tâmplărie PVC cu geam termopan pentru diverse fabrici, de unde produsele ajungeau în magazine și apoi la clientul final. Din 2018, prin brandul Magazinul de Termopane, Evolink face parte din Davinci Construcții & Termopane Group,...
Valea Prahovei este unul din punctele de atracție principale din țara noastră și stațiunea Bușteni ocupă un loc...
Valea Prahovei este unul din punctele de atracție principale din țara noastră și stațiunea Bușteni ocupă un loc special în inimile celor care iubesc sporturile de iarnă și a pasionaților de drumeții. Amplasat în gara CFR, cu acces din parcare și servire la peron, cu spațiu interior...
Cu 8 titluri de campion al României și zeci de raliuri câștigate, Constantin (Titi) Aur nu mai are nevoie de nicio...
Cu 8 titluri de campion al României și zeci de raliuri câștigate, Constantin (Titi) Aur nu mai are nevoie de nicio prezentare. Academia care îi poartă numele și la care predă, a fost înființată în 2007 și funcționează astăzi într-un spațiu ultramodern, situat pe DN1A, la doar 16 km de centura...
Studiem lista ta de prețuri. Stabilim împreună reducerile.
Posesorii noștri de carduri încep să cumpere de la tine.
Studiați în permanență ofertele de pe site înainte de a merge să solicitați reducerile. Oferte noi pot să apară în permanență și altele pot să expire.
Toate cardurile Fiddmark trebuie să fie activate înainte de prima utilizare, urmând pas cu pas instrucțiunile de activare.
S.C. FIDDMARK MEDIA S.R.L.
Adresa: Str. Mihai Eminescu, nr.9, bl.9, apartament 2, Parter, Piatra Neamț
CUI: 41047361 | Nr.ONRC: J27/574/2019
Management: 0756.227.324
Parteneriate: 0771.360.126